Πέντε μυστικά για τον βραδινό ύπνο του παιδιού

0

Πέντε μυστικά για τον βραδινό ύπνο του παιδιού




Δεν είναι λίγες οι φορές που ο βραδινός ύπνος του παιδιού σας μετατρέπεται σε …εφιάλτη! Το θέμα του ύπνου περιλαμβάνει αρκετές συναισθηματικές και ψυχολογικέςπροεκτάσεις, μιας και είναι η ανάγκη του παιδιού να βρίσκεται κοντά στους γονείς του και να τους “χορταίνει”. Ταυτόχρονα υπάρχουν και πιο απτές, πρακτικές και οργανικές διαστάσεις που καθορίζουν τη δεδομένη δυσκολία! Πως μπορείτε να το καταπολεμήσετε;

Αποφύγετε την καφεΐνη

Ναι, πρόκειται για μια ουσία που δυστυχώς “κρύβεται” σε αρκετά τρόφιμα χωρίς να το γνωρίζετε, όπως η σοκολάτα, οι τσίχλες και τα παγωτά! Εν ολίγοις, τα πιο αγαπημένα σνακ και λιχουδιές για τα παιδιά μπορούν να τους προκαλέσουν υπερδιέγερση και να μην τα αφήνουν να ησυχάσουν. Για το λόγο αυτό, θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερος έλεγχος γύρω από το τι καταναλώνουν τα παιδιά, και φυσικά να μην τρώνε τις αντίστοιχες τροφές για τουλάχιστον τρεις ώρες πριν το βραδινό ύπνο.

Ελαττώστε τη ζάχαρη

Το σίγουρο είναι πως το μικρό σας ζητάει να.. τσιμπήσει κάτι πριν τον ύπνο του και αυτό είναι λογικό, μιας και χρειάζεται να κάνει ένα βραδινό γεύμα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως είναι και θεμιτό να καταναλώνει προϊόντα με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Αντιθέτως, σύμφωνα με τους παιδίατρους, το κατάλληλο γεύμα είναι ένα υγιεινό σνακ, ισορροπημένο και σύμφωνο με τις θερμίδες που έχει καταναλώσει στη διάρκεια της ημέρα, σε μικρή ποσότητα και χωρίς ζάχαρη ή τουλάχιστον ελάχιστη.

Μειώστε τις φωτεινές οθόνες

Η εποχή είναι τέτοια που laptop, tablet, smartphone και τηλεοράσεις είναι συνεχώς αναμμένα και σε χρήση κατά τη διάρκεια της ημέρας. Σύμφωνα όμως με αναρίθμητες έρευνες, οι φωτεινές οθόνες των ηλεκτρονικών συστημάτων προκαλούν υπερδιέγερση και δεν βοηθούν καθόλου στον ύπνο. Για αυτό το λόγο, είναι προτιμότερο να τεθεί ένας κανόνας, σύμφωνα με τον οποίο καμία συσκευή δεν θα χρησιμοποιείται στο σπίτι τουλάχιστον για μία ώρα πριν τον ύπνο.

Μετριάστε τις δραστηριότητες

Η άσκηση και η κίνηση είναι μια διεγερτική διαδικασία και τονώνει πολύ την ενέργεια, τόσο των ενηλίκων, όσο και των παιδιών. Για αυτό είναι καλύτερο να μειωθεί το πολύ παιχνίδι πριν τον ύπνο, προκειμένου τα μικρά να μπουν πιο εύκολα σε διαδικασία ύπνου, παρά να είναι γεμάτα διάθεση για περισσότερο παιχνίδι.

Χαμηλώστε τα φώτα

Όπως και στην περίπτωση των φωτεινών οθονών και των ηλεκτρονικών συσκευών, έτσι και σε εκείνη των δυνατών φώτων στο σπίτι, η επίδραση είναι η ίδια. Όσο ο χώρος είναι πολύ φωτισμένος, τόσο πιο δύσκολο είναι για τα παιδιά να χαλαρώσουν και να προετοιμαστούν για το κρεβάτι τους.




Πέντε μυστικά για τον βραδινό ύπνο του παιδιού

Πηγή

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here